fredag kväll

Mötte upp Josse på stan efter skolan, gick och tittade lite.  Jätte länge sen vi sågs, så de va treevligt!
Hon åkte till Ikano och jag hem en sväng, sen träffades vi hos Emma A igen som jag inte heller har
träffat på jätte länge, ända sen höstlovet och det var ju ett tag sedan.
Vi var hos Emma ett tag sedan blev alla hungriga så vi åkte in till stan och åt på subway, satt där och
pratade om de mesta! Behövligt och mysigt!  Fast alla var trötta så vi stannade inte jätte länge..

Spenderade natten med älsklingen, jag var gullig och gjorde frukost på sängen till han! De ni!

Nu ska jag även att det är helg, plugga.  Jag har verkligen ingen lust...

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0