- +- +

Åkte aldrig in till stan idag hade ingen ork till att fixa mig haha. Så jag har bakat kladdkaka till min bröder och mig, dem smällde i sig hela kakan. Men jag har gjort en till, som jag tänkte bjuda tjejerna i skolan på imorgon. Och så har jag lackat om naglarna. Finns inte så mycket roligt att skriva, när det enda jag gjort idag är att jag varit hemma. I och för sig är det ganska skönt, men hade varit roligt att göra något. Hade ju chansen att följa med till Romme, vilket jag igår kväll tyckte var ointressant för stunden.. Men de får bli en annan gång! Nu ska jag fixa nått att äta, och invänta att mamma ska komma hem, vilket kommer va sent ikväll.. Så får se om jag är vaken.



bjuder på en härlig sommarbild, från när jag och tjejerna på bilden tältade på en ö i Loftahammar, riktigt mysigt var det!

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så mkt!

2010-01-20 @ 18:10:41
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: jusssss

trevligt dedär, saknar sommaren<3

men de blir nu i sommar igen :D

2010-01-20 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0