today

Är hemma en liten snabbis, snart ska vi åka till farmor&farfar.
Efter skolan kom mamma och hämtade mig så åkte vi till ikano för att köpa en present till farfar, hittade en jätte mysig mjukisdress som han kan gå i hemma. Gick in på J.C och hittade massor fina smycken, visar nedan.
Jag har inte handlat på J.C på flera år, men idag gick jag in och fann finfina smycken!
Skolan idag kan man beskriva med ordet skrattig tycker jag!

Dagens:











Nu ska jag byta om och fixa mig lite, vi hörs förmodligen ikväll.
Byee♥

Kommentarer
Postat av: pullwill

jag ska ha peace halsbandet!!!!!:D

2010-02-06 @ 22:19:25
Postat av: Anna

jasså du :D

2010-02-06 @ 23:25:01
URL: http://ajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0