sunday

Samma gamla söndagsångest infinner sig idag igen..
Men jag får tänka positivt, även att det tar emot.
Har matteprov i veckan som jag känner att jag måste
lägga ner endel tid på att plugga till. Men det är bara att göra
det för jag vet ju hur bra det känns sen när provet är gjort och
man får den där känslan att det faktiskt gick ganska bra.
Det är alltid jobbigt att ta sig upp måndagsmorgonen men
sen när man väl är i skolan känns det bra och veckan rullar på och
vipps så var det fredag igen.
Och denna fredag bär det av till Österrika med Lovisa och det
kommer inte bli annat än bäst! Åka skidor hela dagarna, äta
österikisk mat, kvällarna på hotellet, bussresan dit och hem,
folket som ska med på resan, jaaa allt!
Så jag har mycket att se fram emot!

Nu ska jag slå upp matteboken..

See yaa later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0