15/2

Skönt att få sluta fyra timmar tidigare? JA!
Det gick snabbt att intervjua folk om trender, kul var det med och nästan alla
gick med på det. De flesta som man ser på stan som intervjuar folk får oftast ett nej.
Frågor som "följer du trender" " är trender viktigt"  "vilka affärer handlar du i"  " vilka färger
tycker du är trendiga" och så vidare fick vi ställa. Vi fick målgruppen killar mellan 16-25 vilket
inte var så många som var på stan vid den tidpunkten..
När vi var klara tog jag och Johanna oss en sväng på stan, vi var nära på att få en istapp i huvet, trodde
vi.. det var bara lite snö som föll från taket. Och där huka vi oss och blev rädda, måste sett
ganska kul ut.

Håller på att packa inför Österikeresan, jag är den som alltid har med mig massor. Spelar ingen roll om jag ska va borta i några dagar eller en vecka.. Men nu ska jag försöka att ta med mig måttligt med kläder.

Så, se you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0